Idag.

hallåjj.
gick ju upp tidigt idag på morgonen,
för att spela match i Bödahögby,
men jag åkte med bästis♥ dit,
haha, lisa var ju hes idag,
så det var ju verkligen kul att sitta och höra
henna hela vägen till Böda, haha (y
men det är gulligt när man är hes (a)
vi förlorade med 6-5, tråkigt,
men det var en jämn match!
sen åkte vi hem....
när jag kom hem så cyklade jag in till stan
för att köpa min avslutningsklänning,
ett rosa linne, och ett passande armband till.
kommer bilder på det!
men nu är min kusin Lina och hennes kille Calle här,
+ Annelie och Martin, vi ska snart grilla, muuummss!
, men just nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk.
Ha en bra söndagskväll,

här kommer bilderna på dagens köp,
jag har tagit korten med mobilen,
så bilderna är inte dom bästa!






puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0