31 maj.

Hallåjj.
nu kom fanny och jag nyss in,
"från det ruggiga vädret"
ja, det är ju inte det finaste vädret
man förväntar sig när man snart är inne
i Juni.
tråkigt, men man får göra det bästa av det...
efter skolan cyklade jag och fanny♥ till
F-a-l-k-e-n, och köpte godis,
på en Måndag, busigt(a
men nu är vi inne och ska snart fika lite,
... efter det blir det plugg,
för vår dummalärare Cristoffer
har sagt att vi ska ha prov på
Fredag, inte alls det jag ville.
+ engelska test på Fredag oxå:/
men nu ska vi fortsätta äta
godis. mummmss.
och ikväll ska vi också träffa
Matilda&Ellen, det ska bli kul(y
+ att jag måste ta ett kort,
som jag ska ha med mig på onsdag,
till södraskolan, då vi får reda på våra
klasser vi ska gå i 7:an,
ska bli spännade faktiskt,
är inte så nervös som vissa är,
ska bara bli kul att träffa nya människor..
PUSS♥.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0