sommarstugan,

nu kom jag precis hem från min sommar-
stuga som ligger på revsudden, mysigt.
där träffade man också kusinerna lisa&
sara plus deras söta lilla hund Ella.
tyvär så glömde jag min kamera så jag
kunde tyvär inte ta några fina bilder,
haha, lisa och jag skrattade som galningar
"våran tråkiga humor" när ville och lisa pratade;
Ville; åh fyfan.
Lisa; ville inte svära, då kommer du inte till himmlen.
Ville; jag vill komma till himmlen, jag älskar månen!
HAHAHA, men nu ska jag inte skriva mer onödiga saker.
ska snart äta lite, och imorgon blir det modehuset, ska
köpa en rosa munktröja* som lisa hade idag, den var superfin;*
ha en fortsatt bra kväll så hörs vi,
loveis♥

bjuder på en himmla mumsig bild, sen när jag åt jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: lisssssa :)

hahahahahahahaha, omg ville är grymt rolig x)

älskar dig ssötis :*

2010-06-29 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0