rubrik,,,

Hellu,
kom precis hem från emmy, vi har cyklat till Stensö& där
hittade vi en död fisk och en mus som vi såg springades
till papperskorjen. och den dära fisken såg verkligen mysig
ut, hahaxd ni ska få se en bild på den äckliga fisken, uek.
men anyway, sen cyklade vi hem till henne, och gjorde inte
så mycket satt mest vi datan. Idag har jag oxå spelat match
jag gjorde absolut ingen bra match, men jag kämpade och
vi vann med 2-1, härligt tjejer! men nu ska jag sova trorja,
loveis♥


eller hur ser den mysig ut, noot. ucchhh!


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha, men gud vad fin den ser ut!

haha usch <3:D

2010-06-23 @ 17:56:13
URL: http://yeefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0