Lisa Syster Lundbäck♥

lisa, du är min bästa vän,
du är helt underbar, du har allt en bästa vän
behöver, du ställer alltid upp för en, du finns
allt där när non har svikit en och mer.
du är min syster, jag är så glad över att vi har träffats,
och att du är min bästa vän, det finns ingen bättre än dig,
jag känner mig som hemma när jag är hos dig,
du känner dig som hemma när du är hos mig...
du får mig alltid på bra humör,
och när vi är så har vi alltid lika kul som
två bästavänner ska ha.
även fast vi blir lite osäriösa ibland,
thaha, ja, jag kan sitta här och bara ösa ut ord
hur fin du är, och hur glad jag är att ha dig som bästavän♥
det finns bara tre saker, som du kan förstå,
jag älskar dig♥
och det vet du.

Lisa syster Lundbäck.





Kommentarer
Postat av: lisa♥

äälskling!

du är min syster, å jag älskar dig så

jävla sjukt mkt! bästabästa vän! loveis

2010-06-02 @ 21:25:27
URL: http://lisalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0