iam back...

nu är jag hemma från sommarstugan, det har varit underbart. jag har badat, solat, spelat kubb, grillat, firat midsommar... ochså har det ju varit fantastiskt bra väder varmt och soligt. i midsommar har det väll hänt mycket härliga och mysiga saker, våra kompisar kom och kusinerna var där. jag orkar inte berätta om allt som har hänt. men på midsommarafton så hann jag ta några bilder innan min kamera laddade ur, dock så hade jag ingen laddare med mig, typisk amanda grej. men nu ska jag ta på mig bikinin och cyklade till långviken eller stensö för att bygga på brännan lite, bada& sola. ni får vara beredda på dålig update för  in del, vem vill sitta inne vid datan när det är så hära fint väder ute, men jag kommer blogga lite snabba inlägg då&då.
/amanda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0