home now;)

hella,
kom precis hem från klassresan,
der har varit awsome, två hela dagar
med klassen, kan inte bli underbarare.
först på morgonen så samlades vi vid skolans
parkering, därifrån åkte vi alla till BodaBorg i
Karlskrona, där vi körda massvis med roliga/
kruliga/svåra banor, men det var iallfall jätteroligt!
där bjöds det på Korvstroganoff* med ris till,
fika, då vi fick chokladboll och saft och sist men
inte minst tacobuffé.
Från bodaborg åkte vi vidare till Knösö,
där vi sen åkte båten till Ön vi skulle va/sova på.
jag hade förväntat mig ett vandrahem, men det
var helt annorlunda, det var verkligen jätte mysigt.
när vi kom fram fick man göra vad man själv ville,
vi paddlade kanot/spelade fotboll/grillade/badade,
haha, och så kommer vi med vattenkriget,
det var nog de roligaste på hela klassresan,
dock att man blev blöt, men vad gör det?
på kvällen fick vi mat och sånt, bäddade sängarna
och fixkade, och precis när jag gjort iordning mig
inför natten, så kommer filip, Adam, Jesper, Ludde?
med flaskor fyllda med vatten och bara skvätta på mig!
det var ju verkligen mysssiiggt, nooott;O
men hööh, dom fick i g e n såklart;)
dagen efter hade vi äventyrsbana,
den var faktiskt rätt okej, roligare än vad jag hade
förväntat mig, mitt lag vann på 5-kampen.
efter det gjorde vi mer saker och så, men orkar inte
skriva mer, och inlägget bli alldeles för långt,

btw, bilder från dagarna kommer någon gång
i veckan!:D

bjuder på en gammal bild sålänge.

sommrig och härlig,
loveis♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0