Hiss/Diss

Jag hissar;

nymålade naglar
, färgen ska gärna gå i
rött/ljusrosa/ljusblått
fina vädret, ja, äntligen är det fina vädret
här och det tror jag många som tar gillaknappen
på de!
Bada, äntligen kan man bada, själv älskar
jag att bada, man kan inte säga att jag står vid
bryggan/stranden och tittar på när andra badar.
Klassresa, yäyy snart är det klassresa♥ till BodaBorg
ska bli mysigt och roligt!
Böda, om det är någon som inte har varit på BödaSand,
är det faktiskt ett måste att åka dit, jag bara
älskar deras strand och camping.
shopping, älskar att springa runt på stan
och shoppa kläder/smink/smycken.
Fika/bio/stan/bara va/baka, att ängna en heldag med
sin bästavän/vän till att göra något av de,
så kan det inte bli så mycket bättre.

Jag dissar;

Att andra Avenyn är slut,
åh vad jag stör mig på
att AndraAvenyn är slut, det var ett tag sen, men vill
att det ska börja igen!
Skolmaten, finns inte så mycket mer att säga om det
mer än att det smakar blääää.-
Folk som sviker, det är inte roligt alls när ngn sviker än,
ochsen folk som inte kan komma och säga förlåt ett ngt
direkt, varför dra ut på de?
har ingen systemkamera, ohhhh! vill ha en systemkamera,
men det får bli nästa år, för just nu sparar jag till en laptop(y

(kommer inte på mer att dissa)

här får ni en bild på snyggingen (minkille)

loveis♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0