HaliHalå♥

,idag har det bara varit en skön och varm
slappardag, det är faktiskt rätt könt ibland,
jag har solat & ätit glass. men anyway,
imorgon åker jag till min sommarstuga,
vi ska sova där tills Måndag, där ska vi också
fira midsommar med kusinerna! så tyvär kommer
jag inte kunna blogga på 5 dagar, men på mån får
jag bombskriva lite, och så ska ni få sassvis med
bilder, lovely. men nu ska jag straxt äta sen får vi
se vad jag hittar på. trorja ska ut och hoppa lite,
men nu ska jag ialfal äta.
loveis♥

bild sen förra sommaren på emmy och mig♥


Kommentarer
Postat av: Emmy

uchh, vilken bild vi ser 1 000 000 ggr annorlunare ut nu älskar dig ! ♥

2010-06-27 @ 13:18:00
URL: http://eeemmiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0