Getterö,

hejsan, idag vaknade lisa hos mig, mysigt. vi var ju uppe till 2 typ, så gissa om vi var trötta idag på morgonen-.
så vi stressade ihäl oss på morgonen, men vi kom iafal i sista sekunden till bussen som då skulle ta oss till Getterö. det var sådär tyckte jag, hade förväntat mig roligare. men jag älskade att åka ring efter båten, det var galet roligt!, hahahha. lisa flög av men jag klarade mig(a) sen grillade vi korv och lisa badade, dock badade ju inte jag, men jag frös och hade ont i huvudet så, nejtack för mig. vi stannade där till 4 sen stack vi hem med bussen och badade i vår nya jacuzzi*, mysigt och varmt. men nu ska jag packa inför fotbollscupen imorgon,
längtar supermycket, och vi ska komma hem med en vinst!♥
men jag slänger nog in ett inlägg imorgon innan vi sticker, kyyss.

, några av bilderna från Getterö..




och så avslutade vi med en bild på min jacuzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0