Första doppet,

hejsötnosar,
idag var jag på "utflykt" med klassen,
jag vet inte vad det hette där vi va, men vi
var iallafall någonstans i Berga typ, har jätte mycket att berätta om det,
men orkar inte det skulle ta hela sidan, men lite kort,
först så cyklade vi en bit, tills vi kom till vår lärares hus,
vi spelade kubb, hoppade studsmatta och fotade, i hennes trädgård...
efter en stund så var vi bara tvugna att cykla ner och bada
vid straden som låg en liten bit bort, själv så doppade jag mig bara,
jag var nog bara i en minut,
 haha, men det var verkligen iskallt(a, det var mitt första dopp iår;)
ochså spelade vi fotboll, fikade, och grillade hamburage.
på vägen hem så stannade vi vid en gräsplan och spelade brännboll,
mitt lag vann, det har verkligen varit bästa dagen i 6:an,
det har varit jätte mysikgt,roligt plus att vi kunde ju inte få bättre väder,
eller vad säger ni?
men nu har jag inte så mycket mer att berätta.
loveis♥
amanda1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0