Ciao♥

flåt för dålig update hörni,
ska bli bättre på de;)
skoldagen var helt Ok, vi började ju vid
10 och slutade vid 2, så dagen gick hyffsat
sanbbt måste jag säga, fanny och jag övar som
galningar till dansen, men det kommer nog gå jättefint.
intemer om skolan,
när jag kom hem så åkte mama och jag till modehustet
för att kolla om mina avslutningskor hade kommit in,
men nej, såklart inte, så vi får åka in dit ennu en gång i helgen
för att kolla, sen åkte vi till TokigaTure för att köpa godis till
klassresan på Fredag(y
efter det åkte vi och handlade ennu mer, läsk och sånt oxå.
har inte så mycket bilder, men det ska jag fixa nu ngn dag,
det är ju inte speciellt kul med "inga bilder" på inläggen!
puss på er♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0