Blåsigdag:/

Hej bloggläsare,
nu kom jag nyss in från det blåsiga
vädret, varför kan det alldrig bli sommar (?!)
aja, idag har hela 5:orna, 6:orna + Rinkabyholm
varit på fredrikskans, (idrottsdag)
det gick sådär, inte nöjd med mina resultat,
men på 60 meter får vi skylla på blåsten;)
men det var mysigt.
snart är det fotbollstränig, loveit♥
efter träningen, så stcker jag och mammis
till Maxi, och handla mat, som man oftast gör där.
Mamma och pappa åker till Polen på Ons,
så jag och Ville blir kvar hemma med M&M.
kommer sakna dom ofc, men dom ska ju bara
vara borta i 4 dagar. ochsen så kan man ju inte
längta mer tills dom kommer hem igen,
så jag får en överraskning av mamma,
och sen att jag får träffa dom, hiih.
men nu ska jag inte prata mer skit,
puass.



ps.
ny header kommer någon gång i veckan kanske!
och sen ska ni få ngt mer än tråkiga inlägg;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0