2 juni

Halåjjj♥
skoldagen har väl varit rätt ok, som vanligt.
men vi fick reda på att vi inte skulle till Gätterö
med klassen..
som jag hade hoppats och längtat till, men istället ska vi åka
på en hemlig utflykt imorgon med klassen istället, ska bli mysigt,
vi ska ha med oss badkläder, fika och så, men vi får inte veta vart
vi ska åka för det är hemligt, men vi vet att vi ska cykla ganska
långt dit iallfall,haha, stör mig på att jag inte vet vart vi ska.
när jag kom hem så åkte mammi,jag och ville och handlade
fikat och mer, sen åkte vi till ströget för att köpa pizza,
den pizzan är riktigt nice(y
sen kom kusinLina och hämtade mig, så cyklade till södraskolan,
det är ju så fint väder och varmt,
på SödraSkolan ska ju jag börja till 7:an,
så vi skulle dit idag för att få reda på klasserna,
är ganska nöjd, Fanny är den enda jag känner som jag kom med,
och några andra känner jag igen...
men det ska bli kul att träffa nya folk, men jag kommer sakna
mina gamla klasskompisar, men dom får jag träffa endå;)
menu måste jag plugga till provet på fredag,
och mammi&pappi har ju åkt till Polen för enstund sen,
saknar dom redan:/, men dom ringer varje kväll och morgon,
hihihi(a
loveis♥

bjuder på en bild♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0