TILLBAKA.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhej.
kom hem igår från cupen, det har varit den bästa cupen någonsin, vi kom 2a i A slutspel, och jag har dansat med en engelskman, fan vad roligt det har varit. men det dumma med det hela är att jag kommer förmodligen alldrig att träffa han igen;/ men iallfall bilder från cupen kommer någon dag när jag har tid och ork att ladda upp dom.
idag har det blivit en heldag med emmypemmysemmykemmyhemmy, aha såvidare, hahah det är nog bara emmy som fattar xddddddd, men nu ska jag äta jordgubbar som är nog en av dom bästa sakerna jag älskar mest! loveit. jag bloggar nog mer imorgon. kiss♥
bjuder på en låt som emmy och jag dansar till på högsta nivå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0