Sofia & Jag har blivit skåningar (Y)

hahah, sånivet så har jag och sofia pratat skånska i ungefär en vecka nu, folk stör sig-.,
jag tror till och med att jag har glömt hur jag pratar egentligen.
haha, rktigt rrrrroligt faktiskt. men iallfall, snart sticker vi med bilen till Öland, fråga mig inte vad vi ska göra där?
men jag vet faktiskt att vi ska köpa ice creme, hähähä. men vi hörs ikväll.
och då berättar jag lite mer om BBBBBBÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDDDDDDDAAAAAAA ochså;)
men dock åker sofia hem imorgon, saknar henne redan hahahaha. fast hon sitter bredvid mig xd

och jag sa ju att bilderna skulle kommit igår, men det blev sent och jag orkade inte, så IDAG blir det.
KISS♥

härligt foto från Långviken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0