Crazy day,

,kom för en stund sen hem från emmybästling. vi har varit heladagen och det har hänt massvis med crazy saker. men dom är inte något att gå in på.... men jag kan säga att det känndes som om vi hade gått 100 mil när vi kom hem. iafal efter det så gick vi och köpte glass och myste lite. men aja, nu har jag nyss badad i jacuzzin och grillen står laddad med kött. så snart kommer moster och dom så ska vi äta grillat och bada ennu mer, jag kan verkligen inte får nog av att bada. ochså håller mamma&pappa på att inreda få altan som är färdigbuggd och snart helt klar, den kommer bli jättemysig, slänger nog in en/några bilder på resultatet antingen imorgon eller på Torsdag få se vad jag hinner. men hinner inte blogga mer nu, pppppppushej♥

här är emmys&mina goda glassar, mumms med Magnum! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0