Alice är här!

nu sitter Alice och jag vid datan, vi har precis ätit pannkakor & jordgubbar med mjölk. riktigt gott faktiskt. vi har också solat badat fötterna, för alice får ju dock inte bada i klor, stackars henne!

men nu ska vi gå och göra något som vi inte kommer på, något roligt förslag som inte är för varmt för att göra,
det orkar vi inte. eller jo, vi kan ju köra vattenkrig?, smart jag är;)
haha, nemen vi ska inte sitta här och snacka gojja, pusshej♥


haha, vi åt glass innan, intressant?
men jag blundade tyvär när mormor tog kortet så idag får det bli en
svart in cirkel på mitt ansikte, det går bra va. ni får ju se Villegull &
Alicesöt, så vad spelar det för roll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0