SKOLAN/ STAN/ FOTBOLLSTRÄNING

långt inlägg, here vi go!
Hejsan, första dagen i skolan var kanon! bättre än vad jag trodde. vi gjorde inte så himmla mycket,
vi samlades ute sedan gick in i vårat klassrum där dom delade ut information, regler, skrivblock, rutatblock, penna&sudd, pärm & vår skåpnyckel. sen åt vi lunch & till sist visade dom oss alla rummen där vi ska ha våra lektioner.. efter skolan cyklade jag och fanny hem tillsammans,. sedan stack jag in till stan med emmy.
& där percade (stavning) hon sig, hon var jättenärvös men slutresultatet blev galetgalet fint, är så himmla avundsjuk på henne! men iallfall sen skulle hon och Carro äta på donken, och jag har ju fotbollsträning straxt
så jag skulle inte hunnit äta,. men jag gick iallfall en snabbis till Gallerix och köpte en jättefin vad ska man säga nyckelring? som det är ett A med typ silvriga små diamanter på som jag tänkte att jag skulle ha på nycklen till skåpet i skolan & jag gick också in en snabbrunda på BikBok där jag hittade två par jeans som jag la  undan
tills imorgon så jag ska hämta dom. men nu är jag hemma och ska göra mig iordning till f-träningen.
vi hörs senare puss♥


bild på "nyckelringen" , inte den bästa bilden den är tagen med mobilen,
men ni fattar nog!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0