SAKNAR MITT "LÅNGA" HÅR

åhh. saknar mitt långa hår jätte mycket. visst mitt hår var fint precis när det var nyklippt och hon hade fixat det, då blir det ju oftast awsome, men sen när man duschar så blir det ju inte alls lika snyggt längre håll med om det?
fast nu syns det ju inte så mycket att jag har klippt mig som det gör på vissa andra, men endån. fast det är skönt också för nu har jag klippt bort bara det slitna, men mitt hår blir ju kortare för det va så slitet. hahah, jag plattar ju det nästan varje dag & värme är ju inte det bästa för håret, och så sliter det ju så!


bild på mitt hår INNAN jag hade klippt bort det slitna..


Kommentarer
Postat av: zana n

älskar ditt hår<33

2010-08-23 @ 14:04:17
Postat av: 'sssoffia.

ååh , gud va fint hår ! :) <3

2010-08-23 @ 17:49:32
URL: http://ssofiahhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0