NY HEADER & DESIGN !

hade ju en header innan som matilda gjorde som blev jättefin som jag sa,
men den var förliten och det gick inte att göra större, så emmy fixade en
galet fin header till mig som jag är jätte nöjd med, TACK!♥

iafal så har jag dömt idag, det gick sådär. det var ett tag sen jag dömde nu
så jag hade glömmt bort lite faktiskt, "typiskt mig" haha.
sen åkte jag och fanny holm hem, det var hon& jag som dömmde då,
vi lämnade av henne hemma, sen stack mamma & jag in till stan för
att köpa lite nya frecha skolsaker blandannat en kalender& en ny
fin väska & lite andra små saker hittade jag också.
nog om det, när jag kom hem så gick jag till emmy, och vi var väll
lika flummiga som vanligt, HAHAHA.
men ska sova straxt. kan inte hålla på att vara vaken till 12 - 1
om kvällarna nu när skolan börjar!
kyssen♥


en bild på min nya header!

Kommentarer
Postat av: elina

snyygg :D

2010-08-22 @ 22:48:58
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Svar;

tack så mycket, följ gärna bloggen ! :D

2010-08-23 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0