Hemma från göteborg & match

hellu, kom precis innanför dörren. helgen i Göteborg har varit kanonbra! vi/jag har varit på nrj in the park som var på liseberg, jag har varit på stan, där hittade jag inte så mycket mer än ett mascara ( som vibrerar IsaDora )
haha. och sen lite småsaker bara. idag då åkte vi hem vid 11, sedan direkt till matchen mot Färjestaden.
och den matchen är inte så mycket att säga om. men vi kämpade på bra tyckte jag! hihi, jag kom inte ens ihåg var det blev i matchen?
men jag har ingen ork att skriva mer, är görtrött. men jag blogger ju förmodligen mer imorgon.

hihi, är asglad jag och fanny holm blev erbjudna att spela matchen mot KalmarSödra (vårat gammla lag) imorgon med 96;orna. är närvös, jag har ju aldrig spelat med dom innan, men det ska nog gå bra!


jag vet dom ser kanske inte så goa ut, men ni MÅSTE smaka sån. vi drack sån
på 7-eleven i Göteborg, mums vad smarrigt!

en bild på typ bara en 5-del av GODIS-affären, vi var där inne och köpte lördags-
myset på 4-gott som det hette, hela affären fullt med goa godisbitar!

KISSES ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0