fotbollsträning / Göteborg

hallu♥  nu kom jag hem från fotbollsträningen& Ica. fotbollsträningen var helkul, fast litebusig(a)
iallfall, imorgon åker jag till Göteborg till min efterlängtade Sofia! saknar henne galet mycket nu.
och vet ni, vi ska gå på någonting på liseberg någon konsert? jag kom inte ihåg vad det hette
nuigen, haha men det var ungefär som RixFm typ & vet ni vem som kommer dit och sjunger?
my boyfriend ERICSAADE♥ shit! men jag kommer blogga i helgen om hur det är och så,
om jag får låna sofias data? haha det får jag säkert. men nu ska jag hoppa in u duschen, och
sen ska jag mysa lite med pappis och kolla på fotboll, storgilla(y)
puss mina sötnosar!


JAG, älskar den bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0