back again !

, nu ska jag äntligen börja blogga igen! Matilda Arvidsson har gjort min fina header som jag komer ha ett tag nu iallfall,
tack så jätte mycket matilda, den blev jättefin!
och sen vill jag tacka Agnes siverman som gjorde min design fast det är några saker till som ska ändras,
t.e.x ska rubrikstexten så i mitten, det ska inte va den rubrikstexten & det turkosa ska vara lika långt som min header plus en annan skrvtext också, det blir säkert jättebra, men det skulle hon fixa imorgon, trorja?!
men ska gå och lägga mig straxt, vi hörs imorgon!♥


måste bara berätta för er att jag ska få ett nytt rum& nya möbler, happyface!
men lillebror ska ta mitt rum och jag mammas&pappas gammla & dom ska
få ett nyss som vi håller på att bygga ut.

Kommentarer
Postat av: matildaa

svar; tack så jätte mycket. aww, jag är bara glad att du gillade den! Och själv så tycker jag att den blev superfin! ♥♥

2010-08-22 @ 10:40:04
URL: http://matildaasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0